SEO teenused

SEO ehk  otsimootoriturundus on meetod, mis aitab teie veebilehel jõuda otsingus kõrgemale positsioonile. Meil on tuntud globaalsete brändidega aastatepikkune SEO teenuse kogemus ning meid huvitab kõik, mis digimaailmas toimub.

Meie klientide hulgas on nii väikesed ärid, idufirmad, kuulsused kui ka paljud suured ettevõtted. Usume, et iga klient on unikaalne, seetõttu töötamegi igale kliendile välja just talle sobiva SEO strateegia. Tarbijauuringud näitavad, et 10st interneti kasutajast 9 otsivad toodet või teenust läbi otsimootori. Sama toimib ka B2B sektoris, kus ärid otsivad endale uusi potentsiaalseid partnereid või infot olemasolevate partnerite võimaluste kohta.

On ülioluline, kuidas teie ettevõte internetis silma paistab! Veebileht on iga ettevõtte virtuaalne visiitkaart ja loob esmamulje.

SEO teenused edukatele ettevõtetele

Otsimootorid on lihtsad, soodsad ja kiired kanalid, mille abil välisturgudel potentsiaalsete klientideni jõuda. Meil on selles vallas palju edukaid kogemusi, näiteks üks meie klientidest “Verslo žinios” sai aasta eksportija auhinna kõigest aasta pärast meie koostöö algust. Kui ekspordite praegu või plaanite seda tulevikus teha, võtke meiega kindlasti ühendust!

Pakume praktilist ja põhjalikku digiturunduse lahendust, mis vastab teie vajadustele ja võimalustele. Töötame nii otsimootorite kui ka teiste digiturunduskanalitega, sõltuvalt teie sihtturgude loogikast. Jälgime ja analüüsime  kodulehe liiklust, mõõdame müüke, päringuid ning kõnesid. Oleme täielikult tulemusele orienteeritud!

 

Võtke meiega ühendust ning pakume välja just teile sobiva lahenduse.

SEO ja SEMi abil on väikese ja keskmise suurusega ettevõtetel lihtsam saavutada konkurentsieelist. Google otsimootor on suurim internetikeskkond, mida kasutab üle 90% Eesti internetikasutajatest. Väiksematel ettevõtetel on unikaalne võimalus olla leitav otsingutulemuste esimesel lehel, sest suuremate ettevõtete fookus on endiselt teistel kanalitel.

Otsimootorid on klientide leidmiseks väga efektiivne kanal. Pole vahet, kas teil on mitmes linnas olev poekett või omate väikest majutusasutust – kui te pole otsimootoris nähtavad, liiguvad teie potentsiaalsed kliendid konkurentide kodulehtedele. Oleme viimase 5 aasta jooksul ellu viinud väga palju SEO projekte ja enamikel juhtudel ületanud klientide ootusi ja seatud eesmärke.

Võtke meiega ühendust ja saate tasuta konsultatsiooni.

E-kaubanduse üks efektiivsemaid müügikanaleid on orgaanilise otsingu liiklus. Oleme üle 10 aasta panustanud e-poodide edusse ning jagame hea meelega oma kogemusi ja oskuseid teie e-äri kasvatamiseks.

Alustame koostööd juba täna!

Klientidele, kes ei soovi pikemaajalist SEO teenust, pakume ühekordset auditit ja teenuse analüüsi. Auditis analüüsime SEO plusse ja miinuseid ning valmistame ette põhjalikud soovitused veebilehe parendamiseks. SEO analüüs ja audit on kasulikud, kui:

  • loote uut veebilehte (kasulik on teha vajalikud muudatused platvormis juba lehe loomisjärgus)
  • teil on plaanis teha veebilehele värskenduskuur (hoidmaks olemasolevaid positsioone ja orgaanilise liikluse mahtu)
  • olete viimasel ajal kaotanud otsimootori tulemustes positsioone (leiame põhjused, miks see juhtus ning pakume lahendusi, kuidas probleemist jagu saada)
  • teie leht on kvaliteetse sisuga ja välisesse SEOsse on panustatud, kuid millegipärast pole see otsimootorites indekseeritud

Võtke meiega ühendust ja saate tasuta konsultatsiooni.

Enne SEO strateegia loomist on vajalik teostada detailne otsisõna- ja turu-uuring. Kas te teate, kuidas teie potentsiaalsed kliendid teie tooteid või teenuseid otsivad? Mis märksõnu nad kasutavad ning mis on nende märksõnade maht teile huvipakkuvatel turgudel? Kuidas mõjutab otsingumahte hooajalisus? Kõikidele neile küsimustele annab vastuse põhjalik otsisõna- ja turu-uuring.

Üpris tihti oleme kokku puutunud situatsiooniga, kus klient soovib optimeerida oma kodulehte konkreetsetele otsisõnadele, mida reaalsuses kasutab otsingus ainult klient ise, mitte potentsiaalsed teenuse kasutajad või toodete ostjad.

Nii võib otsisõna analüüs näidata vaid näiteks 10-20 otsingut kuus, kuid reaalsed mahud õigetele sõnadele on märksa kõrgemad. Teine probleem võib tekkida otsisõnade puhul, mis tähendavad mitut asja, näiteks otsisõnad tee või läätsed. Kas otsid kontaktläätsi või hoopis supiläätsesid?

Kolmandaks murekohaks on hulgimüük. Kui klient tegutseb hulgimüügis ning soovib saada head positsiooni märksõnale “meeste särgid”, siis suurem osa kasutajatest otsib selle otsisõnaga pigem 1-2 toodet, mitte hulgiostmise võimalust. Google hoiab silma peal, kuidas liiklus otsimootorist veebilehel käitub ja väga kõrge “bounce rate” määr muudab kõrge positsiooni võimatuks. Otsisõna- ja turu-uuring on osa meie SEO strateegiast, kuid mõnikord on see sobiv eraldiseisva teenusena ja mõne spetsiifilise probleemi lahendusena.

Võtke meiega ühendust esimeseks konsultatsiooniks!

SEO paslaugų DUK

Google’i otsimootori algoritmid võtavad arvesse üle 200 erineva SEO teguri, mis hõlmavad läbi otsimootori vaatenurga kõike, mida sa teed.

  1. URL ja veebilehe struktuur (otsimootorisõbralikud URLid, veebilehe struktuur, domeeni ajalugu)
  2. On-page SEO tegurid (sisu kvaliteet ja olulisus märksõna suhtes, metadata)
  3. Off-page SEO tegurid (lingid veebilehele, individuaalsed brändisignaalid otsimootorites)
  4. sotsiaalsed SEO tegurid (Google +1, Facebooki like või jagamine/Twitteri säutsude arv, aga ka näiteks sotsiaalmeedia kontode jälgijate kvaliteet ja autoriteetsus)

Need on vaid mõned näited paljudest, mida SEO teenusepakkujad süvitsi tunnevad ja analüüsivad. Peale eelmainitud tegurite peab silmas pidama ka kasutajamugavust, kasutajate aega veebilehel, sisu atraktiivsust, sisu loetavust erinevate seadmete resolutsioonidega, kliendi lehel teostatud otsinguid ja huvide ajalugu, geolokatsiooni jne. Iga aasta teostab Moz.com sadade SEO professionaalide hulgas uuringu, mis annab ülevaate SEO edukuse valemitest. Andmed uuringust leiate siit.

“Mis SEO maksab?” See on kõige tüüpilisem küsimus klientidelt, kel pole SEO teenusega varasemat kokkupuudet. Kahjuks pole sellele võimalik vastata ilma kliendi online-tegevuste analüüsita.
Samuti on vaja teada, kellega klient konkureerib ning mis on kliendi eesmärgid ja ootused. Nagu eelpool mainitud, on SEO see, mida sa internetis teed, läbi otsimootori vaatenurga. Mängus on sadu erinevaid tegureid ja nende kõikidega tegelemine ei ole tihti mõistlik ega too soovitud tulemusi.
Sageli piisab tulemuse ära toomiseks vaid paarist olulisest muudatusest ja pole keeruline liikuda märksõnaga 5. leheküljelt otse tippu. See omakorda toob kaasa märkmisväärse äritulemuste paranemise.

Pakume alati kõige optimaalsemat hinda teie eesmärkide saavutamiseks. – Võtke meiega ühendust!

SEO on pikaajaline protsess, kus töötatakse nii veebilehe kui ka vajadusel välise kommunikatsiooniga. SEO teenuse periood sõltub otseselt teie ärieesmärkidest, konkurentsist ja turgudest, mida te sihite. Samuti veebilehe vanusest, ajaloost ning domeeniga seotud parameetritest.
Madala konkurentsiga otsisõnade puhul võivad esimesed tulemused otsimootori tulemuste lehel (SERP) ilmuda juba paari nädala jooksul pärast tööga alustamist. Kui konkurents on kõrge, ilmuvad esimesed tulemused umbes 2-3 kuu pärast.

google analytics kreivė

Google Analytics Curve – aastane orgaanilise liikluse kasvu projekt rahvusvahelise e-poe jaoks, koos SEO töödega.

Meie soovituslik periood esialgsele SEO teenusele on 6-12 kuud. Edasine sõltub tulemustest, otsimootori muudatustest ja konkurentsist, kuid soovitame orgaanilise liiklusega pidevalt töötada.
Otsimootorite algoritmid vahetuvad tihedalt, konkurendid näevad samuti vaeva ja sageli on lõppklientide jaoks olulised üle 100 erineva otsisõna. Seepärast on töötamine orgaanilise liikluse kasvukõvera tõstmiseks sama oluline kui töö iga teise turunduskanaliga. Sageli on otsimootorist tulev liiklus kõige efektiivsem kanal uute klientide leidmiseks.

Telli kvaliteetsed SEO teenused, millel on kauakestev mõju. Võtke meiega ühendust juba täna!

Kui ettevõte hindab SEO teenustesse investeerimise kasumlikkust, on oluline teada:

  • et SEO on ülioluline igasuguse veebiprojekti jaoks, mille planeeritud eluiga on pikem kui 1,5 aastat. Lühiajaliselt tehtud veebid, mis on mõeldud näiteks mõne ürituse, võistluse või ajutiselt saadaval oleva toote jaoks (näiteks just müügile tulnud kortermaja korterite müügiks) ei vaja tavapäraselt SEO teenust. 1,5 aastat on tavaliselt aeg, millal SEOsse investeeritud kulu ennast tagasi teenib.
  • Oluline on ka teada, et isegi kui teie teenust või toodet ei müüda internetis, otsivad lõppkliendid toote kohta informatsiooni just internetist. Paljud on kindlasti kuulnud meetodist ROPO (research online – purchase offline). Kasulik tööriist antud temaatikaga tutvumiseks on Google CONSUMER BAROMETER uuring, mis on alates 2013. aastast mõõtnud Eesti kasutajate käitumismudelit. Klikkides

tyrimas prieš perkant Lietuvoje

  • Otsingute kuju ja ulatus on väga olulised näitajad. Google Keyword Planner on tööriist, mis näitab kui palju päringuid teie toote või teenusega seotult igakuiselt sihtturgudel tehakse. Otsingute maht ja konkurents makstud otsisõnaturunduses annab võimaluse hinnata ka vajalikku eelarvet SEOle.
  • Edukad SEO teenusepakkujad suudavad luua märkimisväärset kasu otsisõnadega, millel on suurt maht. Nii juhtus näiteks ühe meie kliendiga, kes müüb terrassilaudu Euroopasse, kus antud toodet ja sellega seotud märksõnu otsitakse vaid ühes suurriigis rohkem kui miljon korda kuus. Pole ilmselt keeruline näha potentsiaali tootes, mida otsitakse niivõrd suures mahus. Leida teistest makstud kanalites miljoniline ulatus tooks kaasa märkmisväärse turunduseelarve vajaduse.

Konsultatsioon SEO teenuste kohta nüüd tasuta!  Võtke meiega kohe ühendust!

Otsite SEO teenuseid? Siin on mõned õpetussõnad.

"Meie ettevõttel on Baltikumi suurim SEO spetsialistide tiim. Tegeleme igapäevaselt klientidega, kes on varasemalt kasutanud ebakvaliteetset teenusepakkujat, kes on rikkunud oma tegevusega meie klientide orgaanilise liikluse mahtu, positsiooni otsimootoris ja online-müüki. Toome teieni paar olulist nüanssi, mida SEO teenuse tellimisel kindlasti teada."
!
Kui teile pakutakse teenust, mis tagab otsingupositsiooni.
Keegi peale Google’i ei saa otsimootoris kindlat positsiooni garanteerida. Hoidke eemale ettevõtetest, kes pakuvad teile kindlat positsiooni. Puutume praktiliselt iga päev kokku veebilehtedega, kellele sarnast "garantiid" pakkunud partnerid on põhjustanud nii algoritmilisi kui ka manuaalseid karistusi ning kes on seetõttu otsimootori tulemuste lehelt eemaldatud. Seda kõike vaid 100-200 eurose teenuse eest.
!
Kui teile pakutakse teenust, mis sisaldab "teenustasu".
SEO strateegia ja taktika peab olema täielik, täpne ja eelnevalt analüüsitud. Kui teilt küsitakse SEO "jälgimise või konsultatsiooni" tasu, siis on väga oluline saada aru pakutava teenuse ulatusest ja mahust. Samuti on oluline mõista partneri pikemat strateegiat ja plaani, kuidas ta teile jätkusuutliku kasvu tagab. Tihti kasutatakse "teenustasu" üldise nimetajana igasuguse tegevuse kohta. Enne välise partneri kaasamist analüüsige väliste linkide kvaliteeti ja kestvust ning hinnake kulu kogu perioodi vältel.
!
Kui saate pakkumise täpsustamata "välise" SEO kohta.
Küsige partnerilt täpset nimekirja veebilehtede kohta, kuhu lingid paigutatakse. Analüüsige nende lehtede kvaliteediparameetreid. Kui teil tekib väiksemgi kahtlus lehtede kvaliteedi kohta, siis tõenäoliselt on sama ka Google'i algoritmil. Lühiajaliselt võivad sellised lingid kasulikud olla, aga pikemas perspektiivis mõjuvad otsingutulemustele pigem halvasti. Varem või hiljem saate karistada, positsioonid langevad ja nende taastamine on alati keeruline.