Enne SEO strateegia loomist on vajalik teostada detailne otsisõna- ja turu-uuring. Kas te teate, kuidas teie potentsiaalsed kliendid teie tooteid või teenuseid otsivad? Mis märksõnu nad kasutavad ning mis on nende märksõnade maht teile huvipakkuvatel turgudel? Kuidas mõjutab otsingumahte hooajalisus? Kõikidele neile küsimustele annab vastuse põhjalik otsisõna- ja turu-uuring.
Üpris tihti oleme kokku puutunud situatsiooniga, kus klient soovib optimeerida oma kodulehte konkreetsetele otsisõnadele, mida reaalsuses kasutab otsingus ainult klient ise, mitte potentsiaalsed teenuse kasutajad või toodete ostjad.
Nii võib otsisõna analüüs näidata vaid näiteks 10-20 otsingut kuus, kuid reaalsed mahud õigetele sõnadele on märksa kõrgemad. Teine probleem võib tekkida otsisõnade puhul, mis tähendavad mitut asja, näiteks otsisõnad tee või läätsed. Kas otsid kontaktläätsi või hoopis supiläätsesid?
Kolmandaks murekohaks on hulgimüük. Kui klient tegutseb hulgimüügis ning soovib saada head positsiooni märksõnale “meeste särgid”, siis suurem osa kasutajatest otsib selle otsisõnaga pigem 1-2 toodet, mitte hulgiostmise võimalust. Google hoiab silma peal, kuidas liiklus otsimootorist veebilehel käitub ja väga kõrge “bounce rate” määr muudab kõrge positsiooni võimatuks. Otsisõna- ja turu-uuring on osa meie SEO strateegiast, kuid mõnikord on see sobiv eraldiseisva teenusena ja mõne spetsiifilise probleemi lahendusena.
Võtke meiega ühendust esimeseks konsultatsiooniks!